TVM

TVM vergroot verkeersveiligheid met data

Minder ongevallen in de transportsector en daarmee de verkeersveiligheid vergroten: dat is het doel van TVM. Hierbij willen ze slim gebruikmaken van data.

Bekijk case

Excelbestanden en kladbloknotities de prullenbak in: alle relaties in één systeem

Een centraal beeld van alle relaties als uitganspunt om business development, expatmanagement, public relationships en sociale activiteiten te organiseren.

Bekijk case

Betere service aan de burger met efficiënt toegangsloket

Eén laagdrempelig toegangsloket: Friesland heeft het, met dank aan een Klant Contact Centrum met een goed doordacht Customer Relationship Management (CRM).

Bekijk case

Bedrijfsrelevante documenten op een presenteerblaadje

"Documenten waren vaak lastig en soms helemaal niet terug te vinden. Met het Smart Document Management systeem van Sparked hebben dat probleem nu opgelost."

Bekijk case

Bouwproject N18 al zichtbaar tijdens ontwerpfase met HoloLens

“De inzet van de HoloLens past bij onze ambitie om nieuwe mogelijkheden te verkennen. In een zeer vroeg stadium kunnen we nu bouwprojecten valideren”.

Bekijk case

Dé voorloper in de Cloud binnen gemeentelandschap

Sparked snapt de gemeentemarkt, kent alle mogelijkheden van werken in de Cloud en focust op de mogelijkheden van techniek. Precies Hollands Kroon zocht.

Bekijk case

Verkoopkansen in the picture

Persoonlijk contact met haar klanten vindt Single Estate Coffee cruciaal en het Customer Engagement platform draagt daaraan een steentje bij. Voor de verkoopkansen geldt vooral dat ze in the picture blijven.

Bekijk case

Het managen van projecten op één centrale plek

"Sparked liet ons Microsoft overwegen en nam ons tijdens het traject deskundig en betrokken aan de hand. Nu benutten we de services van Microsoft Office 365 op volle kracht en ben ik groot voorstander."

Bekijk case

Gezocht en gevonden: intranet met sociaal karakter

"JOOLZ is een jonge, snelgroeiende organisatie en de onderlinge communicatie – ook met collega’s die niet op het hoofdkantoor werken – is ongelooflijk belangrijk. We zochten naar een efficiënt platform, inclusief sociaal aspect. Dat vonden we in de vorm van MyJOOLZ."

Bekijk case

Digitaal dichter bij elkaar

"Yammer is laagdrempelig, gebruiksvriendelijk en JOOLZ’ internationale sales team op het lijf geschreven.”

Bekijk case

Met ons CloudTeam kan het!

Met ons CloudTeam lossen we jouw incidenten op en geven we antwoord op implementatie- en beheervragen. Je hebt op ieder gewenst moment toegang tot een compleet team van experts op alle onderdelen van Office 365. Zowel op afstand via telefoon, portaal, web en chat als op locatie.

Klik hier voor meer informatie over ons CloudTeam

Of laat je gegevens achter en we nemen contact met je op.

Met ons in gesprek

Onze aanpak iets voor jouw organisatie?

Ik ga graag met jullie in gesprek

Ik wil graag een offerte aan