Ontdek het intelligente platform voor Customer Engagement

Staat binnen jouw organisatie de klant echt centraal? Interactie met de klant is de basis voor het bereiken van klantbetrokkenheid, ook wel Customer Engagement genoemd. De klanten van vandaag verwachten een complete klantervaring, zowel in de digitale als fysieke wereld. De klantrelatie van de toekomst biedt persoonlijke bediening, mobiele toegang en zelfservice altijd en overal.

Door naar je klanten te luisteren en de interactie op te zoeken, laat je een goede indruk achter en werk je continu aan het verbeteren van de klantervaringen, klantloyaliteit en organisatiereputatie. Dit levert niet alleen tevreden klanten op, maar ook verkopen, zowel op korte als op lange termijn.

Sparked biedt jouw Microsoft Dynamics CRM, het Customer Engagement platform, waarmee je jouw klanten een succesvolle en correcte klantervaring biedt door lange termijnrelaties te bouwen. Deze zijn persoonlijk, proactief en voorspellend voor marketing, sales en services.

Wat biedt het platform jou?

  • Sales

    Verbeter verkoopprestaties en zorg voor betere klantervaring

    Sales

    • Houd grip en controle op jouw relaties, leads en verkoopkansen.
    • Werk overal en op elk moment met een intuïtieve, laagdrempelige oplossing, zowel online als offline.
    • Maak met jouw team overtuigende voorstellen en presentaties, dankzij documentbeheer, realtime samenwerken en delen.
    • Verhoog de productiviteit van jouw salesteam en besteed meer tijd aan klanten door integraties, zoals Excel, OneNote en Outlook.
  • Marketing

    Benader jouw doelgroep gericht en persoonlijk

    Marketing

    • Segmenteer jouw doelgroep aan de hand van waardevolle informatie uit verschillende bronnen en creëer hiermee klantprofielen.
    • Analyseer en identificeer potentiele klanten door ze te volgen in hun (online) klantreis.
    • Speel beter in op jouw doelgroep met de juiste content op het juiste moment via het juiste kanaal.
  • Services

    Consistent en persoonlijk klantcontact over alle kanalen

    Services

    • Bied jouw klanten een persoonlijke klantenservice die bereikbaar is via het web, social media, e-mail, chat en mobiele apparaten. Zorg voor een persoonlijke service die laagdrempelig is voor de klant.
    • Geef jouw publiek makkelijk toegang tot de informatie en antwoorden die ze nodig heeft: van documenten en formulieren tot instructievideo’s en veelgestelde vragen.
    • Voer de dialoog met jouw klant via één portaal over verschillende kanalen.
  • Social

    Luister naar jouw klant, analyseer sentiment en stimuleer betrokkenheid

    Social

    • Volg de conversaties van jouw klanten over onderwerpen die voor jou relevant zijn.
    • Analyseer en identificeer de beïnvloeders en fans van jouw organisatie.
      Identificeer trends en ontvang waarschuwingen over het gevoel dat mensen bij je producten of merk hebben.
    • Bouw aan waardevolle relaties met klanten door ze te binden aan social media.
  • Analytics & Insights

    Maak jouw database relevant en nuttig

    Analytics & Insights

    • Vertaal data naar waardevolle klantinzichten door het gebruik van slimme dashboards.
    • Ontdek patronen en voorspel het gedrag van jouw (potentiële) klant.
    • Krijg realtime inzicht in de volledige marketing, sales en support cyclus.
  • Gebruik & Adoptie

    Zorg dat de klant centraal staat in jouw manier van werken

    Gebruik & Adoptie

    • Borg gebruikersadoptie met onze Business Innovation Game (BIG), door gebruikers vanaf het begin van het traject te betrekken en enthousiasmeren.
    • Meet continu gebruik en stuur bij waar nodig.
    • Verhoog de adoptie met volledige toegang tot onze adoptietoolkit: How-to video’s, quick reference cards, handleidingen, posters, communicatie- en trainingsplannen.
    • Haal het maximale uit het Customer Engagement platform met ons CloudTeam.

Ja! Ik wil meer informatie over Microsoft Dynamics CRM

Ben je nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden van Microsoft Dynamics CRM voor jouw organisatie? Of zie jij elementen die bijvoorbeeld voor jouw sales- en marketingteam interessant zijn? Vraag dan vrijblijvend meer informatie op!

Wie gingen jou voor?

Met ons CloudTeam kan het!

Met ons CloudTeam lossen we jouw incidenten op en geven we antwoord op implementatie- en beheervragen. Je hebt op ieder gewenst moment toegang tot een compleet team van experts op alle onderdelen van Office 365. Zowel op afstand via telefoon, portaal, web en chat als op locatie.

Klik hier voor meer informatie over ons CloudTeam

Of laat je gegevens achter en we nemen contact met je op.

Met ons in gesprek

Onze aanpak iets voor jouw organisatie?

Ik ga graag met jullie in gesprek

Ik wil graag een offerte aan